Ensam på gymmet

Många eller aa de flesta ser söndagen som någon slags "vilodag" eller "deppar dag" för att helgen är slut och en ny vecka börjar, medans jag ser det som ett sätt att starta veckan på ett piggt och fräscht sätt.
Så på måndagen när jag vaknar vet jag att jag har jobbat en hel söndag så att jag kan va ledig en onsdag istället mitt i veckan och jag vet att jag har gymmat för fulla muggar (ibland till och med 2 gånger) och kan ta det lugnt en annan dag. 
Har alltid tyckt det vart skönt att göra något på söndagarna istället för att bara ligga i soffan, va bakis och tycka synd om mig själv! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0