När man är sjuk

För söker göra ALLT i min makt för att bli frisk just nu. Trodde inte det skulle bli värre än vad det var igår, utan att det skulle gå åt det bättre hållet, men icke.

Jag har verkligen inte tid att bli sjuk just nu, har redan missat jobb som jag måste ta igen, grillfest på lördag och massor att göra.

Det som funkar bäst för mig efter att ha testat mig fram (har ont i halsen och är förkyld kanske jag ska säga också haha) är strepsils, värktabletter, citronvatten, honungste, multivitaminer,dricka mycket vatten, mycket protein så som kvarg, frukt osv och mycket sömn!! Så försöker se till att bli frisk för är så jäkla sugen på att träna




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0