Hår

Nu har jag äntligen bestämt mig för att ta tag i mitt hår påriktigt

Efter att ha färgat håret fram och tillbaka som en galning och aldrig blivit nöjd så har det resulterat i torrt och ofräscht hår. 

Så det är dags för en liten makeover. 
Därför kommer jag imorgon boka tid hos frisör för färgning och klippning av mitt jäkla hår. Och så ska jag hålla det. Inte färga själv, lite klippa själv utan bara låta det vila en stund. Då jag ska göra "ombre" spelar det ingen roll om jag får utväxt. Ska även ta ett par cm, för jag vet att mitt hår växer som ogräs iallafall.
Precis den här färgen och precis den här längden.

Skönt att bli lite midsommar fräsch!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0