Stormen innan lugnet

Idag var det äntligen en skön och lung förmiddag, så började med att ta ett långt bad, en springtur och sedan mat.
Efter de åkte jag o lämnade remouladsås åt Tobbe på hans jobb för att sedan själv jobba på hunddagiset.
Direkt efter det va de mat och sedan jobb på ssf.

Så ser ungefär resten av veckan ut också, inget lung alls men ändå roligheter.
Imorgon ska jag träffa Carro efter hunddagiset för att ta en sväng på stam o så jobb igen på kvällen. På onsdag är det jobb på dagen och sen förhoppningsvis smultronstället då det ska va fint väder och då det är min ända lediga kväll. På torsdag är det dubbeljobb och även hinna med Elin en sväng på stan.

Och så sist på fredag ska jag på Julias studentmottagning efter jobbet. Så jäkla mysigt. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0