Helg, ta aldrig slut

En så sjukt mysig helg trots ont i halsen och hängig. Men inte hindrar det mig inte, i fredags lagade jag och Elin asgod mat och bara pratade. Det blev kött med grönsaker och potatis i ugn. Sedan blev de lite tv mys och smaskande på jordgubbar och vindruvor.
Igår så åkte jag med min Tobbe, Amanda och Dennis in till Åtvid för grillkväll hemma hos Oskar, för att sedan dansa vidare i parken till bland annat Albin. Riktigt trevligt faktiskt.

Så nu idag sitter jag här på jobbet och ska snart hem till Tobbe igen för att ta ett skönt bad och soooooova. 
Skulle gärna ha en helg till nu med det är bara hålla ut till midsommar:)
Bästa mellanmålet ever. Kvarg med färsk frukt. Mmmmmm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0