Typisk torsdag

Soooom jag stressat denna dag. 
Räcker med stress för ett helt år känns det som.
Började med att ställa klockan på halv 8, för att sminka mig innan hunddagiset (bara för att jag ska ta kort till körkortet direkt efter). Skyndar mig fort som fasen när jag gått ut me sista hunden för att hitta parkering (vilket jag inte gör), när jag väl gör de är det bara springa upp till jobbet, byta om, springa ner till fotobutiken (samtidigt som jag äter min lunch- en drick kvarg) för att sen springa upp till jobbet igen för att byta till gymkläder, för att sedan köra fetaste gympasset med bea o giorgios för att nu va på nästa jobb.

Förtjänar med andra ord vattenmelon just nu.....





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0