Work hard, eat well

Tänkte berätta lite om hur en vanlig dag ser ut för mig i matväg. Detta är när jag tränar endast, så inga proteinshakes på mina vilodagar och heller ingen potatis. Det varierar ju självklart också men ungefär såhär,


Började dagen med en bar, smidig och enkel "frukost" tycker jag, bra måltidsersättning med mycket protein och lite socker.
sedan är det dags för lunch och nu mer måste jag få i mig mer näringsrik mat och har därför börjat äta två små potatisar till köttet istället för keso som jag alltid åt förut. Glöm inte omega-3
Efter lunchen någongång så brukar jag oftast ha varit och tränat och då tar jag min proteinshake direkt efter. 
Innan kvällsmaten är det standard med kvarg (alltid hallonsmak för min del) och som ni kan läsa på är det naturlig återhämtning för dig som tränar. Super gott också! Perfekt mellanmål

kvällsmaten består av kyckling och sallad, detta brukar va de sista jag äter men eftersom jag ska träna ytterligare en gång idag så ska jag ta en till proteinshake.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0