Mitt livs räddning

Jag har hittat räddaren i nöden, den som ställer upp i nöd och lust osv osv osv osv 
Haha nej nu ska vi inte överdriva men har haft problem med mitt sockersug fram och tillbaka, ni vet när man bara måste ha choklad, godis, bakelser osv.. 
Då är det fan i mig svårt o bara, nä men jag tar ett äpple istället.

Och det största problemet är när man sitter i soffan en lördagskväll och alla smaskar i sig chips och gud vet vad.

MEN då tar men en questbar med smak cookie dough!! 
Det är påriktigt som att sitta och äta en ben&jerry, bara att den är liiiiite varmare. 

Kostar 30kr på Hemköp, 25kr på
Maxi och en hel Box för 250kr (12 st i en Box) 

Asså scooooooore. Sockersuget = borta och du är nöjd hela kvällen. 

En lite rolig jämförelse- i en sån här bar är det 190 kcal och i en 100g marabou chokladkaka är det 550 kcal.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0