Idag är ingen vanlig dag..

..,för det är älsklingens födelsedag! Hurra hurra hurra

Tog en lång och skön sovmorgon innan jag låtsades att Freddy behövde gå ut (som jag hade hemma hos mig o Tobbe för natten), för att köpa en nybakad vanliljbulle från 7/11, som jag sedan satte ett ljus i och så gick jag in sjungandes till min pojke som sov så sött med massor av paket.
Av mig fick han en fotoram med en bild på oss i, en tavla, en ljusslinga, Apple tv och så en tillhörande sladd. 
Och så fick han en golvlampa av mamma och pappa. Efter att ha myst lite så gick jag upp och fixade födelsedagsfrukost medan Tobbe fick ligga kvar me Freddy. Sen kom Tobbes pappa med blommor och lotter, o efter de va jag tvungen att springa iväg till jobbet. Men vi får mysa mer ikväll, och på gymmet sen haha :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0