Ännu en sallad

Heeeelt slut, har tränat hela morgonen på alla möjliga olika sätt.. 
Så tyckte jag förtjänade ett långt och skönt bad efter, vilket var underbart!
Trött är jag också eftersom jag skulle kolla på teen choise awards,(vilket jag försökte) men alla live streemingar fungerade inte eller va överbelastade så väntade alltså till 20 i 3 för inget.

Nu sitter jag och äter världens godaste sallad, en sort sommarsallad också fast med lite andra saker i
Stekt kycklingfilé 
Vattenmelon
Fetaost
Rökt torkad skinka 
Stekt gurka

Fantastiskt gott, nyttigt och enkelt att laga




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0