Bild på håret!

Som jag skrev igår så tänkte jag lägga upp en bild på håret o skriva några rader om vad jag tyckte om toningen och resultatet.

Först och främst så visste jag ju redan att Wellas toningen är sjukt bra och ger ett naturligt resultat.
Eftersom man applicerar i handdukstorkat hår känns det nästan som att man har hårinpackning i håret.
Kommer definitivt fortsätta använda deras toningar.

Jag är supernöjd med resultatet. Efter att ha haft miljoner olika blonderingar osv så känns håret ÄNTLIGEN lent, fräscht och bäst av allt inte torrt!!!!
Dock är jag nästan lite "rödaktig" i hårbotten men vet att det kommer försvinna efter någon eller några tvättar.

Är alltså supernöjd.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0