några borde..

jag borde verkligen städa mitt rum men vem bryr sig om hur det ser ut där?
jag borde börja springa oftare men fett tråkigt att springa själv.
jag borde måla mina tånaglar men ingen ser dom ändå.
jag borde sluta bry mig om allt skitsnack men det är svårt att inte bry sig när någon man gillar säger nått.

träningen idag var galen. jag är helt slut, aldrig tränat så här mycket på år och dar känns det som. imorgon blir det träningsverk, garanterat :c
nyss när jag kom hem väntade en fet talrik grönsaker på mig, mama du är bäst.

imorgon är det skola igen, hata! ehe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0