men aaaaah.

fuck fuck fuck fuck och åter igen fuck + några 29758964 gånger till.
jag har tappat bort min bok, jag som var på sista boken och de började bli spännande. men sug då. -.-'

carro och theo åkte/gick hem för ett litet tag sen och jag har redan hunnit ta ett bad, rakat benen, hårinpackning osv osv.
vi åt glass, spela kort, vågade hår om ni undrade asssso.

nu ska jag fortsätta laga mat, tortellini i repris såklart. he he he.
sen ska jag leta efter min bokjävel o sova. gött fan. ne va.
bjuda mamma o pappa på rulltårta oxå :')
om jag är vaken när dom kommer dvs, o caffe på de!
ciao


saknar mitt sydafrika, när man satt och drack savanna klockan 5 på morgonen, 3 % men och??
, trött och fortfarande all musik från kvällen i huvet. vänta på att wimpy ska öppna så någon kan bjuda på frukost.
sen kolla på soluppgången på en filt på stranden.och självklart tagga för att festa på kvällen igen.
kan inte fatta att vi inte ska dit i år. vad tänkte vi med?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0