i guess i would die for you bby, but you won't do the same.

känns så himla oseriöst. åh. inte på bra humör alls. finns bara vid ett tillfälle som de är bra och..,
äsch går inte förklara.

lite gladare blev jag iallafall när emelie började prata med mig om imorgon. hade ju helt glömt!
vi ska ju till min blivade gymnasieskola. massa smink o prat. härligt värre.
kissen är här och håller mig på skapligt humör också, nuttis!!
men blev lite på sämre humör när inget jag plugga gick in i huvet på mig.

förresten, skolan har inte ens börjat och jag längtar redan till nästa helg. om ni undrade alltså.
finns verkligen inget bra med den längre.
godnatt för sista gången alla fina,♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0