När jag har ätardag

Försöker ha en dag i veckan då jag får äta lite mer och liiiite av det jag tycker om sådär extra mycket, utan att överdriva alldeles för mycket. Det jag försöker att alltid hoppa över dock är läsk, köpt juice (inte egenpressad) och vitt bröd. 
Finns många studier som visar att det bara är positivt att äta mer vissa dagar så man chockar kroppen ibland.  

Ungefär såhär ser det perfekta kvälls snackset ut när jag vill njuta lite extra- jordgubbar, vindruvor, naturgodis (vilket inte är det nyttigaste, men är det ätardag så är det), hallonmosse (som det visade sig vara väldigt lite kalorier i) toppat med hallon och till det Loka crush att dricka.

Och jag ska vara ärlig ovh säga att jag endast orkade två bitar naturgodis och sparade resten till idag då de andra va så mättande.


Äter man mycket mat innan blir det inte lika mycket gott efter haha
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0