Grillkväll

Härligaste dagen igår på länge måste jag säga.
I fredags så var det ju jobb, studentmottagning hos julia (vilket var sjukt roligt, grattis julia!!!) och sedan drinkar med Elin på kvällen.

På lördagen vaknade jag o Tobbe upp hemma hos mig då mamma o pappa är i Stockholm så fick ta hand om huset..
Då lät jag Tobbe sova kvar som jobbat natt medans jag åkte och handla frukost och mat till kvällen.
Så vi började dricka redan kl 12 på dagen o satt o sola haha 
Sen kom Carro och tom och då var det grill o spelkväll som gällde.
Nu är det en hel jobbdag som står på schemat. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0