Ruuuumpa

Idag efter jobbet är gym på schemat (som vanligt) och det är ben och rumpa som gäller för hela slanten! Och så 40 min kondition också, vilket jag alltid startar med

3 st övningar som känns i röven om man inte har tillgång till maskiner, brukar köra 10x3 repitioner och så en del andra övningar också 




Kan köra på hur länge jag vill idag då Tobbe jobbar natt och inte kommer och kryper ner förns kl 6 på morgonen. Men det är så sjukt mysigt när han gör det. Så ska försöka kolla klart på OTH och ta hand om mig själv med ett skönt bad och kanske städa lite i min mans lägenhet haha.  
Imorgon åker vi ut till hans föräldrar så hans pappa kan fixa min bil så vi sedan kan åka o besikta den.
Håll tummarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0