Ingen söndagsångest

Uppe med tuppen för att jobba hela jäkla dagen, men är på bra humör för det, är ju tros allt arbetsledare så jag bestämmer idag haha. 
Älskling och jag somnade på soffan i natt i väntan på att se någon boxningsmatch!? Aja, mysigt var det iallafall. Ikväll blir första gången på länge som jag får sova själv.

Ska hinna med ett gympass nu på lunchen är det tänkt, har ju trots allt vilat nu i två dagar så det är dags att köra stenhårt hela veckan! 
Fy vilket långt hår jag lyckats få sen jag klippte det senast? Bea ska slinga det någon dag i veckan så det blir ljusare sen är det nog dags att klippa topparna igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0