Ajajaj

Händer mycket i livet just nu, svårt att få ihop allt med jobb, träning, pojkvän och vännerna, men det går!! Blir inte så mycket över till mig själv bara haha
Haft massor att göra nu när de vart så mycket jobb på både hunddagiset och kontoret, även mycket med bilen och födelsedagar hit och dit. Näst på tur är Tobbe och honom ska jag fira ordentligt!

Annars har jag hängt mycket i Norrköping på senaste me fina vänner och så även träffat en glad Carro som kommer behöva mycket flytthjälp nu framöver!! 
Ser fram emot helgen också då jag ska få fira min gamla bästavän från Åtvidaberg med alla andra saknade därifrån! Va över 3 år sen jag träffade vissa av dom nu. 
Livet leker och sist men inte mist så ska jag på jobbresa i slutet av nästa månad till Polen och ett superlyxigt spahotell som vunnit pris för bästa frukostbuffé, hur jäkla nice. Bea och jag är så taggade på att få gymma, äta gott, festa, shoppa, gå på behandlingar och bubbla med utsikt över Krakow. 

Bjuder på en bild från igår då jag va i Norpan och drack drinkar o åt gott me jullis. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0