Hösten❤️

Känner verkligen hur hösten är min årstid, iallafall när det gäller att vara motiverad och att ta hand om mig själv!

För det är alltid på hösten som jag verkligen tar tag i träningen på riktigt, det är på hösten som jag är mer motiverad till att ta hand om min kropp, peela mig varje gång jag badar, smörja in mig efter varje gång jag kommit ut ur badet (för jag vet att hyn blir torr desto närmare vintern man kommer), orkar sätta i olja i håret även fast det vara tar 20 sekunder och äter mer sunt. 

Tycker mer om att gå till jobbet, håller bättre städat i mitt rum och är bara en allmänt bättre person.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0