i prefer vodka at the moment.

Så sjukt mycket som händer just nu (ja det tjatar jag om hela tiden), är så sjuuuukt stressad.

Imorgon, senast 12.00 ska alla reflektioner lämnas in, sedan in till stan för att inhandla det sista till balen och ta en fika med jenny för att diskutera lördagen, sedan balträning 16.00-21.00.

Onsdag så är det skola, betygssnack, sedan fixa naglarna till balen och jobb efter det.

På torsdag ska jag hem till Carro för att vi ska prova lite o se vad hon vill ha för balfrisyr, efter det in till stan för spraytan till balen och sedan jobb efter det.

Fredag är det först jobb sedan balträning 16.00-21.00

Lördag så smäller det, och den dagen kommer vara mest stressande av alla!!!

Så nu fick jag dela med mig av min frustration 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0