Helt fel dag för känslor

Vaknade upp på helt fel sida och kände att världen inte riktigt va med mig idag.
Försökt få saker gjort då jag stannade hemma från skolan men de blev inte mycket, städat rummet lite och gått en lång promenad me hunden. 
Blev på mycket bättre humör när jag fick lite sällskap.. Kollade på top model och tränade på lite valssteg. 
O allt kändes ännu lite bättre när jag fick ha ett välbehövt samtal med Jenny som alltid får mig på så bra humör.
Nu har jag lovat mig själv att föröka lista ut va jag verkligen vill och göra det som jag blir glad av.
Och med det säger jag godnatt! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0