i can, i will

jag ska alltså, åka och titta på [bada i?] lake hiller i Australien (en rosa sjö), ha ett jobb som man får resa mycket i (makeup artist?), har alltid velat ha ett hus med en sjukt fin utsikt som man kan se från sovrummet helst ett hav, jobba med vilda djur typ gorillor, va högst upp i Eiffeltornet i Paris, road trippa genom hela USA, träna och må bra, åka till Dubai, hålla ihop med killen jag älskar, hitta på massa spännande och äventyrliga saker, ha en lägenhet i Manhattan så jag kan åka dit när jag vill och simma med delfiner.
jag valde mellan 100000 saker med de här sakerna vill jag verkligen.



Kommentarer
bea!:)

vore ta mig fan inte fel! :o

2013-06-08 @ 21:14:24
anonym

ska vi göra det tillsammans? jag älskar diig

2013-06-08 @ 21:14:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0