tarte foundation

var och köpte foundation o lite annat smått och gott igår,

tarte
high-performance naturals

okej, jag är helt kär och har helt klart hittat min one and only foundation. Den finns tyvärr bara här i Amerika och kostar 38$ + skatt vilket är 310:-
Skulle nog mer kalla den för en sommar foundation pga av att den skyddar mot uvstrålar och har 15 % solskydd.
Den har verkligen full täckning så man behöver absolut inte ha concealer och sitter som en smack. Något jag verkligen letat efter, lite häftigt också att korken är gjord av bambu!

amazonian 12-timmar full täcknings foundation
15 solskyddsfaktor
skydd mot solbränna, sänker risken för hudcancer och tidig åldring på huden pga solen.
för långvarig makeup
oljefri

köpte även foundationborsten i samma märke och har suktat efter en sån länge, den ger också full teckning då den verkligen "trycker in" foundationen i hyn och kostade ungefär lika mycket som foundationen.



Kommentarer
jossés

vet du om man kan beställa hem den på någon internet sida? kan man ha den på torr hy och hur vet man vilken färg man ska ha om man beställer via internet?

2013-04-08 @ 19:50:58
hanna

jag vill köpa! kan man få tag på den någon stans? kram! bra blogg!

2013-04-08 @ 19:51:55
kallas jovy,

jag har så svårt att hitta rätt färg på foundationen som passar mitt ansikte, och vågar aldrig fråga om hjälp.. har du något tips? kram

2013-04-10 @ 15:46:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0