en vecka

att sminka modeller i fredags gick jätte bra, trots vissa sura miner av lite designers. hade ändå roligt precis som vanligt!
och igår kväll var det matlagning och annat mys med underbara vänner.
nu sitter jag här på jobbet och kom på vilken härlig vecka det kommer bli, ledig på tisdag, ingen idrott på torsdag och sista veckan innan jag drar iväg till miami, 7 dagar kvar! 7 dagar (?!) vad är detta?

lite bilder från hotellet, suddiga jag vet! men ni kommer få mycket bättre bilder när jag varit där tagit dom själv, haha.



Kommentarer
sannnnne

hej, vilket hotell ska du bo på? :)

2013-03-17 @ 18:21:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0