underbara onsdag

nu är jag, som tur är, nästan klar för att sova för natten!!
den här dagen har verkligen vart skön, började med lite prov i smink genom tiderna {från 1400talet-2000talet},
fick B på teorin (så himla skönt när jag började plugga igår!)
och pappa hämtade mig så jag slapp åka buss..
sedan dess har jag äntligen fått ha min egentid, tog ett lååååångt bad, rakade benen, hade bodylotion på hela kroppen, målat naglar tillome tånaglarna, oljat naglarna, plockat ögonbryn och lite annat smått och gott.
det behövdes kan jag säga
kommer sova som en prinsessa inatt och imorgon är det alla<3dag.
bowling och älskling står på schemat.
sovgott❤

~bild från sminklektionen~



Kommentarer
anonym

grattis

2013-02-13 @ 22:48:57
SVAR: Anonym

tackar:)

2013-02-18 @ 11:55:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0