gav

mina absoluta favoriter i everyday hårprodukter vad det gäller tvättning ~
nämligen Dove, använder mig av nourishing oil care och har schampo, balsam, intensivbalsam och hårmask {hårinpackning} i samma serie, det funkar hur bra som helst på mitt hår.

men annars så är ju sassoon det bästa som finns i hela världen, använder mig då av serien som heter "för torrt och skadat hår" men det finns inte att köpa ute i butiker utan det är endast för hårfrisörer, alltså kan jag köpa det genom skolan. sjukt dyrt men underbart.
har bara sassoons hårinpackning just nu och jag är sååå snål haha.



Kommentarer
Alexandra Lindskog

vart kan man köpa? :D

2013-02-27 @ 00:22:08
Jackie

Ska du göra något roligt idag?
Anmäl dig gärna till veckans blogg (till höger i menyn) och ta del av chansen att få massor av nya läsare!
Ha det så bra idag- för idag är det bästa dagen på året :D

2013-02-27 @ 10:52:23
URL: http://jackieie.blogg.se
ebba

har just nu ett tips/erbjudande på bloggen , kika gärna in och kolla vad det är :)

2013-02-27 @ 14:28:28
URL: http://eenilssonn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0