i won't let you close enough to hurt me.

jag ångrade mig i samma sekund som jag publicerade inlägget.
livet äger och ingen skitsak ska få mig på dåligt humör, åh nej.
det personliga som jag inte orkar med just nu kan ta sig i brasan,
jag ska till London vääääldigt snart, ska på tjejkväll med modevisning och skit på torsdag, på fredag ska jag få träffa Angelika blick och på lördag åker jag till Stockholm.
jag älskar mitt liv för jag tänker göra något jäkligt bra av det, så resten kan dö, inte jag!
Nu ska jag jobba och det ska gå bättre än någonsin och ikväll ska jag somna med ett leende på läpparna.

så här är hon, hon är tillbaka, lyckligaste i världen? (fulaste bilden i världen dock, men vafan bara tog en!)



Kommentarer
hanna'

världens finaste bild på världens finaste person, keep it up!

2013-04-24 @ 16:03:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0