3 veckor försent



Hur många timmar skilljer det mellan USA och Sverige? var det jobbigt?
Hur många timmar det skilljer mellan USA och sverige är ju olika beroende på vart du åker, det är inte samma i tex New York som det är i LA. men iallafall mellan Miami och sverige skilljer det 5 timmar.
det som är mest jobbigt är ju att när jag är som mest aktiv sover ni eller så ska ni lägga er, så det är svårare att prata med varandra. annars så var det jobbigare när man åkte hem än dit måste jag säga.

Vart köpte du dina raybans, vad kostade dom? 
Jag köpte dom på dolphin mall som var 30 minuters körning från hotellet (vi hade hyrbil) och dom kostade 900 kr

Vilken storlek köpte du i dina raybans?
I just dom jag köpte var det one size, men hon sa att det var som small. 

Jag undrar om du bodde på south beach eller norh beach?
jag bodde på south beach, såklart haha. det är där alla butiker, affärer och allt uteliv finns!
 
Var det nära stranden?
3 minuter ifrån kanske

Vad var det bästa med hela resan?
Det var helt klart lyxet på båten och att bara få vara!


Hur mycket har du shoppat för?
Jag shoppade för runt 8500 kr

Vart köpte du din michael kors väska? 
Jag köpte även den på dolphin mall som är en outlet, helt underbart ställe

Vad kostade din michael kors väska?
Den kostade 1900 kr (tror det var med skatt)



Hade du bra väder? 
vädret var helt fantastiskt, det var lite svalare i miami men det var bara skönt då vi hade bränt ihjäl oss annars! tror inte att jag såg en droppe regn en ända gång!

Träffade du någon kändis?
kändis och kändis, träffade hugh hefner. han den där gubben som startade upp playboy och "ligger" med massa snygga tjejer. han satt och åt på en uteservering och njöt av alla som tog kort!
 
Vad var det bästa köpet?
helt klart min VS pyjamas som jag sover så otroligt gott i!


Vad var det bästa du köpte på VS?
som sagt, min pyjamas
 
Finns din VS pyjamas att köpa på någon sida?
inte hunnit kolla men det kan jag tänka mig!

Kan du göra en "analys" på allt du köpte på VS, vilket som va bäst osv?
kan jag försöka hinna med i en snar framtid

vart fanns bästa shoppingen, maten stränderna? 
Dolphin mall är ett outlet så för mycket shopping ska man vara där, vill man ha stort och exklusivt ska man till aventura mall och för beachshopping ska man självklart gå på affärsgatan, ska man inte bara ligga o steka på stranden ska man är hyrbil ett måste!
Vad det gäller med maten fanns det så mycket att välja på, även fast vi åt ute varje dag hann vi inte äta 1 tusendel av vad vi ville prova på, dock ganska dyrt. kan rekomendra att välja en restaurang på resturanggatan med 897358968956 olika saker!
Bästa stränderna är helt klart i karibien, även fast Miami har mest folk och mest saker som händer. Megans bay är en av världens 10 mest finaste stränder och är en drömstrand!
Annars så älskar ju jag ST. Marteen och det finns inget billigare, finare och bättre ställe för att shoppingen och stranden ligger "på varandra" så fick jag välja ett ställe att bo på skulle jag bo där!

Varför så dålig uppdatering?
om du menar när jag var där så var det för att jag prioriterade inte bloggen eftersom jag vill rent ut sagt skita i allt när jag är på semester. Sen hade jag ju inte internet hela tiden heller. Men om du menar nu så är det för att jag har så förbannat mycket att göra och känns som att jag har något på gång hela tiden. Min uppdatering kommer säkert att bli bättre.

Vet du om man kan beställa den där foundationen (Tarte foundation) på någon hemsida? den verkar så bra!
Min kompis hade kollat upp det och hittat den så ja, man kan beställa den på internet från USA, den är toppen!
 
kan man ha den (Tarte foundation) på torr hy?
inget jag skulle föredra, men med en riktigt bra ansiktskräm innan skulle det kanske kunna fuka, men som sagt det föredar jag inte.

Hur vet man vilken färg man ska ha för att få rätt foundation? 
prova så nära som halsen som möjligt för att de att det stämmer ihop, men allra bäst är att prova på hela ansiktet (det brukar man få göra). Beställer man från internet är det bäst att ta en man tror hellre blir för ljus än för mörk för man kan alltid ta ett mörkare puder!

är det åldersgräns på H&M VIP-shoppingen?
nej!

Kan du inte säga vad det var för möte, eller i alla fall vad det handlade om?
det handlade om "mig" och var privat

kollar du bloggarna på dom som kommenterar?
det händer absolut att jag kickar in, älskar när ni kommenterar! :)

 
 


Kommentarer
hanna

äntligen ;)

2013-04-24 @ 16:00:43
jossantossan

fan va härligt de låter, men du svarade inte på min fråga :(

2013-04-24 @ 16:01:37
URL: http://gossans.se
fin blogg

kolla gärna in min!

2013-04-24 @ 16:02:05
URL: http://trendbybea.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0