wow

vilken jädra kväll igår, ursäkta språket men alla som inte var där missade verkligen något! jag har aldrig dansat och skrikit/sjungt så mycket i hela mitt liv.
träffade massor nytt och gammalt folk precis som det ska vara.
lite surr att må sådär nu när det är första dagen på praktiken, men älskling kommer till mig sen så jag ska nog ta mig igenom denna dag med! med lite halstabletter och ipren!

och justde, håret blev as bra, klippte himlans mycke och tonade det lite mörkare och sedan färgades hårbåtten ännu lite mörkare för att få den där varma känslan. bilder kommer



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0