extraordinary oil

fick en kommentar här om dagen om hur oljan jag köpte på åhlens för några veckor sedan var och hur jag använder den.
i början använde jag den en gång om dagen eftersom mitt hår var så himlans torrt, men nu använder jag den efter  jag tvättat håret. vilket är runt tre gånger i veckan.
när jag applicerar den brukar jag ta tre "sprut" även fast det står två eftersom jag har så mycket hår och masserar sedan in det i håret.
tänk på att inte ta något i hårbotten för där pruduceras redan mycket fett och då kan det lätt bli överflöd.
man kan använda de i vått hår men jag själv föredarar i torrt,
oljan har gett världens resultat och om man tänker på hur torrt mitt hår var innan är det helt fantastiskt, och den är så jäkla dryg. hela flaskan är kvar.
 


Kommentarer
johanna :)

är oljan bara bra för torrt hår?
fin blogg

2012-09-05 @ 20:28:36
Anonym

nej johanna, även för att få glansigare och lenare hår! plus att oljan luktar jätte gott ;)

2012-09-05 @ 20:32:27
URL: http://ronjasvensson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0