byebye oktober, hej november

jahopp, då var vi redan inne på november och tiden springer iväg.
tänker jag tillbaka på oktober vet jag knappt vad jag gjort. men lite kul har jag allt haft.
hösten satte igång på riktigt, bakat massor gott, jobbat, färgat öngonfransarna, brynen och håret blev lite rödare. jag har vart bartender/festat och ätit riktigt god mat både hemma och i restauranger, sist men inte minst har jag gosat med mina djur och min pojkvän!
november kommer de verkligen bli full fart på. jag o bäsa kompiser ska köpa gymkort och gymma mins 4 gånger i veckan, jag ska förbereda mig (sola solarium osv) in för sydafrika, packa, åka färja med jobbet och pojkvännen, jag ska fylla år, min vovve ska fylla år och jag ska hinna övningsköra och förhoppningsvis hinna andas. hehe

lite bilder från oktober



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0