kära dator

wooow, jag bloggar från en dator eftersom blogg.se se appen dampar galet.
men tänkte att jag skulle göra en liten uppdatering från midsommarhelgen,
vaknade upp me älskling nån gång vi 9, plockade blommor och gjorde en krans.
drog till älsklingens farmor o farfar för godmat och godislekar.
sist drog vi till elin för mer lek och partaj.
lördagen kollade vi på ungefär 981365265 filmer och åt kebab- standard.
 
och nu idag drog åkte jag ifrån pojkvännen min för att jobba.
vilket jag gör imorgon också, 
hoppas ni andra haft de lika bra som mig.
big LOVE till er
 
och eftersom jag är inne på pappas dator är de bara gamla bilder som finns, så tänkte att jag kunde bjuda på en 2 år gammal. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0