send me away with the words of a love song.

portugal hit och tibet dit, polen, amazonas, nej. nu orkar jag inte mer.
pappa har precis förhört mig på livräddningssaken och de gick galant,
så tänkte ägna dom sista timmarna plugg till geografin,
men det vill bara inte in i huvet. måste kolla på matten också. könt att helvetet snart är över.
funderar på att ta ett skönt bad samtidigt som jag lyssnar på lite musik så jag får en break. kan behövas!

näää lite bra nudå, bara lite mer än en endaste vecka kvar till SM, bara ryser när jag tänker på det. längtar!
sen så kommer ju tydligen björnis hit oxå, hihi. fattar fortfarande inte om det blir någon klassfest? menmen!

om vi inte hörs mer, godnatt finisar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0