segis

oj va trött jag är och oj va ovanligt, hehe.
idag har jag bara vart almänt seg, inte till någon nytta alls.
men så får det vara efter en fest i botorp. sov inget där alls, illa. så jag är tröööött.
dom andra somnade vid 4 så dom har inte sovit så mycket dom heller kan jag tänka mig!
jobbigast var nog ändå att städa, såklart.
och den här gången lovar jag att det kommer bilder, iallafall 3 st. haha

och det där förbaskade handfatet. pinsamt.
nu ska jag vara social med thimmy som kom random precis. godnatt ifall vi inte hörs!


Kommentarer
Anonym

handfatet hahahahhahhahaha

2011-05-07 @ 21:29:57
Anonym

om det var du theo som skrev den kommentaren, så dödar jag dig :L

2011-05-07 @ 21:30:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0