i skuggan av din stolthet ska jag resa mig och gå.

ååh fååååååååååååår panik. jag vill vakna upp...

jag älskar nog elevensval, mm. kärlek på det,
slutar halv 12 imorgon och ingen skola alls för mig på onsdag.
hur nice är inte de? lite jobbigt att skriva prov imorgon bara men jag kan allt (y'

och fattar ni att vi slutar snart? inte jag.

allt rullar på, bara bilden som jag är lite stessad i,
och so:n (fattiga och rika länder) och svenskan och engelska. nääva? bara bild :L

nu ska jag fortsätta läsa min bästiga bok och sova en stund i soffan. PUSS raringar


jag saknar mitt andra hem, där finns det inga problem.. bara lycka (L)
uräkta bilden, men man ser vart jag menar iaf ^^ och jag saknar mitt långa hår. usch


Kommentarer
eric

hahaha söt!

2011-05-24 @ 06:54:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0