fredag

gårdagen va så himla konstig, lite bra, lite dålig.
mest annorlunda, men jag gillade det.
äsch.. vet inte vad jag pratar om!

just nu håller jag på att packa för lund, för verkligen inte glömma något.
bäst för mig att vi inte har något np idag för jag ska gå tidigare, skööönt.
vet inte om jag kommer kunna skriva något, kan ju inte blogga från mobilen.
men i så fall återkommer jag på söndag med al information om SM, iih.
önska mig lycka till!
_____________________________________________________________

allt är så annorlund. allt har förändrats, inget är som förut.



Kommentarer
emelie <3

<3

2011-05-14 @ 01:09:33
emelie <3

<3

2011-05-14 @ 01:09:37
Anonym

<3

2011-05-16 @ 06:30:15
URL: http://ronjasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0