de var den helgen det

tiden går så sjukt himla fort. snart är jag 60.
aja, de är väll bra att de går snabbt till sommarlovet iallafall?
känner på mig att det kommer bli underbart bra.

helga helgen spenderades i björs.
fika, laga mat, sola, festa, hoppa studsmatta, duscha, emy, sova, sagan om ringen, trasel, cykla, lite sådär borta, hitler,?
dom orden förklarar nog mjin helg kanska bra.
fråga inte!

nu ska jag hjälpa mamma med maten och sen kolla på skräk med pappa. har saknat dom lite.
min dator har gått sönder också, så därför lär det nog bli mindre inlägg, menmen det ordnar sig.

ojoj, nytagen bild på mig asså.






har insett något den här helgen. bra? dåligt? jag har ingen jävla aning.
vetifan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0