take my lips, and make them yourse.

nu tänker jag sova, bryr mig inte ett skit om att klockan är lite. ehe.
kommer vara mer än död i skolan imorgon i vilket fall. som tur är slutar man ändå 5 i 3 eller nått. skaplit.
efter skolan ska jag in till stan med theo, sen ska vi hem till mig. typ så. aa.
kollade nyss på världens värsta film med pappa, se den inte. ett big no.
men där emot borde ni läsa inspärrad. den är hemsk men sjukt bra. läser den för tredje gången nu.

känner att det var ett jäääätte onödigt inlägg. kan bli så ibland? me like.


happy (a)



Kommentarer
Anonym

söt

2011-03-27 @ 21:53:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0