helt crazy torsdag

vaknade av att carro bad mig ringa hennes mobil för att hon inte hitta den, EN KVART INNAN JAG SKULLE GÅ UPP. då vart jag lite sur, hehe morgon humöret!
sen gjorde vi oss iordning, kolla på tv o drog till bussen där resten av klassen satt!
vi gick på nått random museum som var lite.. eeh ja... efter det gick jag, carro, theo, tobbe och jenniefer och åt, just det, vi fick släskap av linda också!

sen gick vi ner till rese och träffade massa konstiga, på väg upp igen träffade vi alex och hans kompis långben kan vi kalla honom! :L

sen träffade vi ännu mer sen åt vi på nått ställe och allt vad det var!
jag tror det är nått fel på mig, och den här dagen har gått rikigt fort om ni undra! nu ska jag kolla på idrotten!

ciao

fick bli den här gamla bilden ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0