farfar ♥

kom precis hem från skolan så äntligen kan jag gosa ner mig i sägen och sova ett par timmar!
måste ringa jenniefer och ta reda på hur det bllir imorgon också! ååh va roligt, får panik o.O

blir nog att fixa alla vänner säsongerna så carro och jag kan nörda lite på måndag, åh ja.♥


farfar, du är bäst, du klarar det. snälla försvinn inte.



lovade er en bild, inte sant?
och wow... jag har nersläppt hår! anledningen till att jag jämt har det uppe nu för tiden är för att jag bad min pappa leka med saxen. det blev lite kort om man säger så ;)
så jag ska ha uppsatt i ungefär 2 månader, bleeeeh -.-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0