datorjävel

begravningen var det värsta jag vart med på och bara för att jag tjöt mest skulle såklart alla prata med mig när jag var som ledsnast. aja. jag älskar dig farfar, min ängel.

efter begravningen skjutsade vi hem maja o så handlade vi till på fredag.
när jag kom hem gick jag till carro på direkten, hon skulle berätta något och så var vi ute och gick.
nu har jag precis ätit och ska börja stada hela huset vilket jag fortsätter med imorgon.
sen ska jag lägga mig tidigt också för jag ska upp sex imorgon, åka in till stan för att träna och simma, sen träna med drillen halv 10 en timme sen hem för att städa igen.
full fart på ronja alltså.

iallfall, på fredag blir de fest och grillning med favoriterna. puss



köpte färg till mitt rum idag, turkos och grå.
syns inte å himla bra, men de är det lilla smakprov ni får ;)
sov så sött


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0