aj aj aj aj aj

nästan bara tittat på film och ätit idag med älskling, äcklig dockfilm och karate kid tittade vi på!
sov i kojan också myyysigt
och eftersom jag tyckte att jag inte kunde va så slö idag började jag måla mitt rum helvitt typ 11 på kvällen.
stoooort misstag, trött och så vidare...
efter mådde jag inte bättre, så nu är hela jag prickig och har tusen blåsor på båda händerna, armarna mår inte heller så bra faktiskt.
men jag orkar verkligen inte bry mig just nu. he he

imorgon är det begravning, mindre kul.
så för att få tankara på bättre humör tänkte jag hitta på något kul efter. :] vad?
hmmm.
nu ska jag dö.
ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0