svävar runt i stockholm stad

hade det helt underbart hemma hos älskling :')
vi myste så mycket det bara går eftersom vi inte ses på två veckor... igen!
igår så drog vi till stan för att köpa badbyxor, och så har vi skrivit upp alla filmen vi ska se, huh.

nu har jag packat väskan igen och det börjar röra sig mot bussen till stockholm,
för att umgås lite med min fina kusin och hennes underbara vänner i guess.
längar redan som in i.
blir att vara där ett tag och väljen helt själv när jag ska hem igen. moahahah
så det blir väll grönan, bio, bad och en himla massa shopping.
puss på er,

jag kommer förresten kunna blogga under  mina dagar i stockholm för datorn är med.


och åter igen, jag kommer sakna din min underbara theo arwskog, vi får dra ett sms förhållande under någon vecka nu ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0