bara måndag...

nu har jag varit hemma från skolan ett tag men har ändå inte lyckats göra så mycket, jag har i alla fall städat mitt rum, duktigt va?
efter skolan så delade jag och carro på en pizza. det var mums och  jag älskar dig knäppis!
Så nu ska jag ta ett vart bad, fixa iordning mig till max med allt som ska göras och sen ska jag lägga mig under täcket och kolla på någon film kanske? låter bra i alla fall.

sen är det ju så att jag redan vet vad jag ska göra i helgen! på fredag blir det att lejka med emelie, elin och carro, dom sötnosarna. Sen på lördag ska jag och carro åka in till stan och feta oss lite :c HÄRLIGT!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0