röriga dagar

oj va seg jag är!
det är inte ofta jag går upp klockan kvart över 3 på eftermiddagen, knäppt :C

iallafall, igår så kom david och mogge o de hämtade mig med mogges bil.

Vi drog till mjölby och träffade några personer och letade efter en kattunge som mogge och david vill köpa.
sen drog vi hem till linköping och hade det trevligt med typ 1000 personer. När vi planerade att åka hem så va det någons hus som började  brinna och det vart ett jävla liv så alla fick hjälpa till osv, sen när vi var påväg hem hade frida och hennes pojkvän våltat med sin bil rakt ut i diket och hennes pojkvän hade stuckit så alla åkte runt och letade efter honom! (han stack för att han körde utan att vara 18 och ha körkort tror vi). så det slutade att jag kom hem vid 3, lite senare än väntat efter som jag egentligen bara skulle åka runt lite med david och mogge ^^

festen i onsdags var riktigt knäpp och rörig, men det var härligt och riktigt roligt.. bilder kommer :)



bilder från igår :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0