nya tag!

jahopp, livet rullar på och så! nationella idag, det var ganska lätt så aa.

den här dagen har faktiskt varit den mest uppfriskande dagen på väldigt länge, det gillar vi mycket! vet inte varför det känns så, men så är det iallafall. Det är väll att gå vidare och ta nya tag! :D Som t ex idag så lämnade jag in min mobil för lagning och oh boy vad jag saknar den! kommer nog få en ny iphone men ingen kommer vara som min gamla älskling <3 R.I.P!
i helgen blir det tävling och sen på måndag är det alla <3-ans dag! jag har ingen kärlek att fira den med så jag och adrian ska baka bullar tillsammans! väldigt mysigt :L Bättre än att vara helt ensam som restan av mitt liv! nä vars, JAG HAR EN HEMLIGHET! :D

p&k

EMELIE, JAG VAR TVUNGEN!!!!!! hahahahahaha


Kommentarer
Anonym

men ha ha ha

2011-02-11 @ 20:21:10
Anonym

HAHAHA :)

2011-02-13 @ 23:45:29
URL: http://ronjasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0