fredags, lördags, idag och imorgon

nu har jag varit sådär dum och inte uppdaterat igen, som sagt.. jag ska skärpa mig :c
men ibland har jag bara inte tid!

helgen har varit helt underbar
i fredags så åkte jag, jenniefer och carro hem till jenniefer. vi fixade oss iordning o så, hehe ;$

på kvällen åkte vi in till åtvid för fest, massor med mys? eeeh jaa, as mysigt.. men kallt o.O
tack för kvällen alla personer, speciellt tack till anton!

i går så vaknade jag upp hos bästaste jenniefer, vi gosade lite sen drog vi in till stan och träffade michelle, maja, josse och marcus. Sen jag jag och sötnosen på bio.

idag har jag bara tränat osv osv..

och i morgon ska jag in till åtvid för att träffa gulliga lilla anton

ciao


hahaha minnen när det gäller bilden.. elr hur adrian? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0