ronja spekulerar

20 grader och regn idag!
va tusan har man för kläder då..?

tagga minigolf idag, åker in med bussen kvart i 9, sen buss 3 eller 13 till valla,
problemet . vart går man av och vart går man när man gått av?
jag kan inte vägen till minigolfen Oo

..jag tänker att.. om jag inte hittar åker jag hem,
tänker inte springa runt där som ett fån :c
hoppas vi får reda på mer info om nollningen, vad vi ska ha på oss och dä.
jag o ida ska iallafall träffas på torsdag när hon kommer i pjamas, simpuffar och simglasögon. haha

idag blir de nog att träffa macke om vi inte ska nollas. super
ciao




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0