oh ja

ronja is back in the rutiner igen.
upp tidigt, duscha osv, inte mig emot faktiskt..

idag får vi se vad dagen har att bjuda på,
börjar hakv 12 som sagt men ingen aning om när jag slutar!
det återstår att se.
kan inte vänta tills jag får se mitt schema, hoppas på lite sovmorgon och håltimmar då vaaa.
plus sluta tidigt kanske? aa

beroende på när jag slutar så kanske jag bestämmer mig för att jobba efter, we will se.
'pengar är det inget fel på :) ha en bra dag alla raringar
ciao


bild från 7an på allé, jag skämms. men kul hade vi!



Kommentarer
ELIN

SHIT...! fy vilken hemsk bild :O

2011-08-17 @ 08:20:31
Anonym

haha skit söt ju :)

2011-08-23 @ 17:02:44
URL: http://ronjasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0